dusun

dusun

DISCLAIMER

DISCLAIMER: None of the videos are hosted by this site. Streams hosted from sites like Veetle,Micast,Veemi are embedded here. This site is not responsible for the legality of the content. For legal issues, please contact appropriate media file owners/hosters. Tontonbola.com tidak menjadi host/tuan rumah mana-mana Live Streaming, TV Online atau Video Online di laman web ini. Semua Live Streaming, TV Online atau Video Online yang terdapat di laman web ini anda boleh didapati dan diperolehi secara percuma di seluruh web amnya. Pihak kami tidak membuat sebarang jaminan atau janji-janji dalam perkhidmatan kami dan mengambil sebarang liabiliti untuk pengguna kami dengan sebarang tindakan. Pihak kami juga tiada hubung kaitnya dengan iklan atau affiliate berbayar/percuma yang tersiar di mana-mana ownes video, live streaming dan online yang dimainkan di laman web kami. Semua kandungan adalah hak cipta pemilik asal masing-masing.

LIVE STREAM

SILA PILIH YES BAGI UMUR 18 TAHUN KEATAS UNTUK MELIHAT PLAYER LIVE STREAM

LIVE STREAM

SEMBANG LIVE

Saturday, July 14, 2012

Transformasi UtaraFM Fasa ke II








UtaraFM sedang dalam proses pengambilan untuk memasuki fasa Ke II program transformasinya. Antara Program-Program Yang Akan dijalankan Sepanjang Program tersebut adalah saling melengkapi berikut: -

1. Menyusun semula Jawatankuasa Pengurusan, Bahagian-Bahagian Dan Unit-unit UtaraFM

2. Membahagikan para penyampai kepada lima Kumpulan bersaing untuk Sesama sendiri (Tahap 1 - Teknik, kefahaman SISTEM, kreativiti, KESESUAIAN lagu mengikut segmen Dan Pengendalian radio)

3. Meningkatkan imej Lagi Dan identiti korporat Canada produksi pengiklanan Nama, logo Dan ciri-ciri visual yang organasasi.

4. Meneruskan Siaran percubaan Canada produksi frekuensi yg di Daerah terkait masih berlangsung untuk memastikan kekosongan Slot Dan Peralatan pengangkutan Yang diperlukan untuk memenuhi syarat-syarat Yang terkandung dalam Akta 588, Akta KOMUNIKASI Dan Multimedia 1998 untuk permohonan lesen Dan kelulusan Penyiaran UtaraFM.

5. Akan mengaktifkan semula aktiviti-aktiviti, peraduan-peraduan Dan Program-Program Yang telah dirancang PADA Tahun 2011.

6. Akan Terus Mencari Google Artikel bekerjasama Agensi Terjemahan-Agensi Terjemahan kerajaan, LSM, stesen stesen radio berfrekuensi Dan online.

7. Mengadakan seminar, bengkel Dan Kursus Yang berkaitan Mencari Google Artikel Baru Dunia Penyiaran Khas untuk para penyampai UtaraFM

8. Insentif Dan imbuhan Akan diberikan kepada para penyampai UtaraFM * Semua Yang layak. Tertakluk kepada syarat-syarat Serta terma Yang telah ditetapkan Dan juga komitmen Yang ditunjukan.




Ahli-Ahli Lembaga Penasihat UtaraFM

Penaung: - Tuan Haji Dr Janathan Kandok
Encik Mohd Jasni Ahmad Shukri (Pengasas)
Encik Androd Sadian
Encik Mohd Khairul Abdullah
Encik Illie Jaymond
Encik Nordin Thani

Jawatankuasa Pengurusan

Encik Mohd Jasni Ahmad Shukri (Pemasaran, Promosi Dan TIK)
Encik Mohd Khairul Abdullah (Pengurusan Dan Pemantauan)
Encik Illie Jaymond (Unit Siaran Luar Dan Kawalan Rancangan)
Encik Nordin Thani (Unit Khas, Operasi, Teknikal Dan Produksi)
Encik Denny Tsen (Ketua Penyampai Dan Hal Ehwal Semasa)

Ketua-Ketua Bahagian Dan Satuan

Ketua Penyampai: - DJ Siiputt
Penolong saya: - DJ Kupang
Penolong II: - DJ LM

Kumpulan Dan Penyampai Jemputan

Kumpulan J: - DJ Siiputt (ketua), DJ Batman Dan DJ Pocoyo

Kumpulan B: - DJ Kupang (ketua), DJ Yann Dan DJ AWG kilang minyak Kimanis

Kumpulan C: - DJ Zack (ketua), DJ LM Dan DJ Lady

Kumpulan D: - DJ Isadee (ketua), DJ Oyen Dan DJ Jinnakal

Kumpulan E: - DJ Mamik (ketua), DJ Jinmanis Dan DJ Yun

Kumpulan Khas / Jawatankuasa Pengurusan: - DJ Rumput, DJ MKA, DJ Lugu Dan Nordin

No comments:

Post a Comment

TV 6 RTM