dusun

dusun

DISCLAIMER

DISCLAIMER: None of the videos are hosted by this site. Streams hosted from sites like Veetle,Micast,Veemi are embedded here. This site is not responsible for the legality of the content. For legal issues, please contact appropriate media file owners/hosters. Tontonbola.com tidak menjadi host/tuan rumah mana-mana Live Streaming, TV Online atau Video Online di laman web ini. Semua Live Streaming, TV Online atau Video Online yang terdapat di laman web ini anda boleh didapati dan diperolehi secara percuma di seluruh web amnya. Pihak kami tidak membuat sebarang jaminan atau janji-janji dalam perkhidmatan kami dan mengambil sebarang liabiliti untuk pengguna kami dengan sebarang tindakan. Pihak kami juga tiada hubung kaitnya dengan iklan atau affiliate berbayar/percuma yang tersiar di mana-mana ownes video, live streaming dan online yang dimainkan di laman web kami. Semua kandungan adalah hak cipta pemilik asal masing-masing.

LIVE STREAM

SILA PILIH YES BAGI UMUR 18 TAHUN KEATAS UNTUK MELIHAT PLAYER LIVE STREAM

LIVE STREAM

SEMBANG LIVE

Saturday, May 19, 2012

PenGliBataN DalaM Dunia PenYamPai RaDio

Pada mulanya saya telah melayari sebuah radio online sabahan iaitu Utarafm yang  pada masa itu Utarafm baru saja ditubuhkan dan saya merupakan salah seorang yang sentiasa bersama mendengarkan radio tersebut disamping itu berkenalan dengan Dj-Dj  utarafm.pada masa yang sama hanya belajar melalui seorang rakan Dj Radio Online utarafm dimana sahabat ini banyak membantu saya dalam mempelajari selok belok mengenai cara-cara untuk menjadi penyampai radio. Daripada itu saya telah pun mencipta sebuah radio yang dinamakan KorutFm Aramaitee dimana pada mulanya saya seorang sahaja yang mendengar suara saya berkumandang diudara…dan terdapat juga bebarapa rakan facebook saya mendengarkan dan setelah bebarapa lama kemudian salah seorang dari Dj utarafm iaitu Dj ateh Wildan dengan usahanya sendiri telah mencipta sebuah radio online yang dinamakan Sapsaifm,
dimana saudara ateh telah mengajak saya supaya  menjadi salah seorang penyampai radio beliau.setelah nama sapsaifm mendapat sambutan dari pendengar  saya telah pun di ambil oleh pihak Utarafm supaya bernaung dibawah mereka untuk menjadi salah seorang Dj radio tersebut.Al-hamdulillah berkat usaha dan pengalaman yang ada atas tunjuk ajar serta kerjasama dari pihak otai-otai Utarafm saya pun telah mengambil langkah semula untuk mencipta sebuah radio online yang sudah lama saya tinggalkan dan dimana tempat untuk saya menjadi penyampai radio pada awalnya iatu Radio Online KorutFm Aramaitee..

No comments:

Post a Comment

TV 6 RTM