dusun

dusun

DISCLAIMER

DISCLAIMER: None of the videos are hosted by this site. Streams hosted from sites like Veetle,Micast,Veemi are embedded here. This site is not responsible for the legality of the content. For legal issues, please contact appropriate media file owners/hosters. Tontonbola.com tidak menjadi host/tuan rumah mana-mana Live Streaming, TV Online atau Video Online di laman web ini. Semua Live Streaming, TV Online atau Video Online yang terdapat di laman web ini anda boleh didapati dan diperolehi secara percuma di seluruh web amnya. Pihak kami tidak membuat sebarang jaminan atau janji-janji dalam perkhidmatan kami dan mengambil sebarang liabiliti untuk pengguna kami dengan sebarang tindakan. Pihak kami juga tiada hubung kaitnya dengan iklan atau affiliate berbayar/percuma yang tersiar di mana-mana ownes video, live streaming dan online yang dimainkan di laman web kami. Semua kandungan adalah hak cipta pemilik asal masing-masing.

LIVE STREAM

SILA PILIH YES BAGI UMUR 18 TAHUN KEATAS UNTUK MELIHAT PLAYER LIVE STREAM

LIVE STREAM

SEMBANG LIVE

Saturday, May 19, 2012

PROFIL DJ JINNAKAL

Dj jinnakal merupakan nama yang digunakan dalam radio online utarafm.Tentu masih ada lagi yang tertanya-tanya siapakah beliau sebenarnya,nama sebenarnya ialah Mohd.Rizlan Masalan Bin Abdullah,beliau dilahirkan pada tahun 1987 dan berbintangkan Sagaitirus.Beliau mula menjadi penyampai di radio online utarafm ini pada tahun 2010 dan segmen yang akan dikendalikan olehnya ialah Segmen Santai lagu-lagu borneo iaitu pada setiap hari ahad dari jam 2-4pm dan Santai Joget Utarafm pada hari sabtu jam12-2pm.

Beliau mula membabitkan diri dalam dunia penyiaran ini pada tahun 2010 yang mana pada mulanya beliau telah menubuhkan sebuah radio online yang dinamakan Korutfm"Aramaite".dan beliau juga tela menjadi penyampai di radio online iaitu sapsaifm"itu Barang Mesti Mau Tenang,Kita-Kita Juga Bah" yang mana radio online sapsaifm ini merupakan cabang utarafm dan akhirnya beliau telah ditawarkan dan diberi kepercayaan untuk menjadi salah seorang penyampai di Radio Online No.1 sabahan iaitu Utarafm"macam Biasa Juga Bah".

Beliau juga berharap Utarafm akan menjadi salah sebuah radiio online yang mampu berdaya saing dengan radio-radio konvensional dan beliau sangat berharap Utarafm terus mengorak langkah dan terus bersinar serta menjadi radio online yang terbaik dimata masyarakat yang mana diterajui oleh anak jati sabahan sendiri.Disamping itu beliau juga akan terus menerus memberikan kerjasama kepada Utarafm bagi mencapai matlamat Utarafm.

 Untuk mengenali lebih lanjut mengenai DJ Jinnakal sila layari laman sosail beliau iaitu Facebook: https://www.facebook.com/TanakKimaragang dan laman Blog beliau sendiri : http://utarafmtanakkimaragang.blogspot.com/ Tag line beliau:Mantap gitu..cantekk

No comments:

Post a Comment

TV 6 RTM